TOIMITUSEHDOT


Kuinka nopeasti tilaukseni pakataan ja lähetetään?
Arkisin (maanantai–perjantai) ennen kello 12.00 tehdyt tilaukset lähetetään yleensä saman päivän aikana. Mikäli tilausta ei ole saatu lähetettyä saman päivän aikana, pyrimme lähettämään sen seuraavana arkipäivänä. Lauantaisin ja sunnuntaisin tehdyt tilaukset pyrimme lähettämään seuraavana maanantaina. Virallisten pyhäpäivien aikana tehdyt tilaukset pyritään lähettämään seuraavana arkipäivänä.
Saanko tilauksestani seurantakoodin?
Kyllä. Seurantakoodi lähetetään tilaajille sähköpostitse ja/tai tekstiviestillä heti, kun tilaus on lähetetty. Mikäli olet rekisteröitynyt asiakas, voit tarkistaa tilauksesi statuksen verkkosivuiltamme asiakastilitietosi alta. Voit myös seurata tilauksesi postitusta Postin sivujen kautta osoitteessa www.posti.fi. Etusivun keskiosan oikeassa laidassa on sininen "Hae lähetys" -nappi, jonka vasemmalla puolella olevaan kenttään voit laittaa teksti- tai sähköpostiviestillä saamasi seurantakoodin. Painamalla "Hae lähetys"-nappia saat lähetetyn tuotteen seurantatiedot. Tuote on yleensä noudettavissa lähimmästä postikonttorista 2–3 päivän kuluessa seurantakoodin saamisesta.
En ole saanut seurantakoodia. Mitä minun tulisi tehdä?
Joskus lähettämämme automaattiset tilausvahvistukset joutuvat asiakkaittemme roskapostin sekaan tai internet tarjoajan torjumiksi. Jos olet rekisteröitynyt asiakas, voit kirjautua sisään tietokantaamme ja tarkastella omia tilaustietojasi. Mikäli et ole rekisteröitynyt asiakas, voit lähettää kyselysi asiakaspalvelumme info(at)skincollagen.com-sähköpostiosoitteeseen. Kun otat yhteyttä, anna mahdollisimman täydelliset tilaaja/tilaustiedot, jotta asiakaspalvelumme löytää helposti tilaustietosi.
Kuinka suuret ovat lähetyksen postikulut?
Tarjoamme kaikkiin yli 60 euron tilauksiin ilmaiset postikulut. Käytämme Postin Economy-palvelua kaikkiin Suomen aluerajojen sisällä tehtyihin tilauksiin. Kaikki alle 60 euron tilaukset lähetetään 7,44 euron hintaan (sisältää 24 % alv:n). Tarjoamme tilauksiin jatkossa myös toimitusta Posti Express Flex -palvelua, jossa paketti tuodaan kotiovelle asti. Hinta tälle palvelulle tulee olemaan 12,00 euroa (sisältää 24 % alv:n). Mikäli tilauksen arvo jää jälkikäteen noutamattomista lähetyksistä, tuotepalautuksista tai -vaihdoista johtuen alle 60 euron, laskutamme asiakasta jälkikäteen yrityksellemme koituneista postikuluista 7,44 euron hinnan per lähetetty suunta. Noutamattomissa lähetyksissä asiakkaan maksettavaksi jää kaksi eri postitusta eli 2 x 7,44 euroa. Poikeuksena on Posti Express Flex -lähetykset, joissa laskutamme asiakasta 12,00 euroa per lähetetty suunta ja Posti Priority-lähetyksissä alla olevan taulukon mukaiset hinnat per lähetetty suunta.
Ulkomaille tehtyihin tilauksiin käytämme Posti Oyj:n Priority-palvelua, jossa on portautettu hinnoittelu Posti Oyj:n jakamien maavyöhykkeiden mukaisesti:
Vyöhyke1: 15,20 euroa per lähetys + 0,70 euroa/kg
Vyöhyke2: 18,30 euroa per lähetys + 2,10 euroa/kg
Vyöhyke3: 20,40 euroa per lähetys + 4,40 euroa/kg
Vyöhyke4: 16,90 euroa per lähetys + 5,40 euroa/kg
Maksuvyöhykkeet löydät helposti Posti Oy:n verkkosivuilta (https://www.posti.fi/henkiloasiakkaat/apu-ja-tuki/hinnat.html) Hinnat-otsikon alla olevasta Ulkomaan pakettien hinnat -osion alaosasta latautuvasta pdf-tiedostosta.
Voinko tilata lähetyksen postilokero-osoitteeseen?
Kyllä, mutta tilaus täytyy tehdä tällöin Posti Economyn kautta, sillä Posti Express Flex -palvelu ei toimita lähetyksiä PL-osoitteeseen. Jos haluat kuitenkin käyttää Posti Express Flex -palvelua, sinun tulee ilmoittaa kiinteä katuosoitteesi
Lähetättekö tuotteita ulkomaille?
Kyllä, lähetämme tilauksia lähes kaikkialle maailmassa.

Jos lähetykseni on mennyt rikki kuljetuksen aikana tai haluan jostain syystä palauttaa tuotteen?
Jos huomaat vaurioita lähetyksessä, ota heti kuva avaamattomasta paketista ja yhteys asiakaspalveluumme. Tee samalla vahinkoilmoitus lähimpään postiisi. Tilaamalla tuotteen verkkokaupastamme, hyväksyt samalla verkkokauppamme takuu- ja tuotepalautusehdot. Pyydämme sinua tutustumaan näihin ehtoihin seuraavan linkin kautta:
https://skincollagen.fi/takuu-ja-tuotepalautukset

Force majeure.
Mikäli Skin Collagen ei pysty toimittamaan lähetystä johtuen ennalta arvaamattomasta ulkopuolisesta asiasta kuten työlakosta, sodasta tai luonnonkatastrofista tai jostakin muusta vastaavasta tapahtumasta, Skin Collagenia ei voi pitää vastuullisena.

Yhteydenotto
info(at)skincollagen.com

 

MAAKOHTAISET POSTITUSALUEET